2017. április 14., péntek

Steve McQueen je veľký Hollywood útek bol jeho požiadavka rýchlosti Le Mans

Je to taká dobrá línia, že si myslíte, že McQueen ju musel požičať z reálneho života, rovnako ako spisovateľ filmu Johna Frankenheimera Grand Prix získal bývalého majstra sveta Phil Hill, ktorý tvrdo tvrdil, Akcelerátor, keď prešiel scénou nehody na trati, pretože vedel, že všetci ostatní by sa zdvihli ich. Grand Prix sa uskutočnil v roku 1966, štyri roky pred Le Mans a mal výhodu Väčšinou skvelý scenár od Roberta Alana Aurthura.Rovnako ako Michaela Manna Heat bol film o troch samostatných muž-žena vzťahov maskujúce sa ako lúpeže film, takže jadro Frankenheimer filme nebola bohatá závodisko zábery, ale interakcie medzi Yves Montand a Eva Marie Saint, James Garner a Jessica Walter, a Françoise Hardy a Antonio Sabato. Le Mans, naopak, bol film o vzťahu medzi McQueen a rýchle autá.

Vo chvíli, kedy bol uznávaný ako hollywoodske najviac financovateľných mužské hviezdy, McQueen chcel byť niečo iné. Chcel byť pretekárom.A keď sa po úspechu Bullitt a Aféra Thomasa Crowna, dostal $ 6 metrov, aby sa akýkoľvek film chcel, videl možnosť spájať svoju dennú prácu a jeho posadnutosť. V roku 1970, na vrchole svojej slávy, film sa najviac chcel, aby bol asi 24-hodinových pretekoch v Le Mans.

v jeho mysli, on jednoducho chcel, aby kino diváci pocit, čo cítil , Miloval rýchlosť. Keď sa zdalo, že jeho motocykel skok cez plot z ostnatého drôtu v The Great Escape, kaskadér, ktorej bolo vyjadrovať McQueen svoje vlastné inštinkty, rovnako ako tie postavy, ktorú hral.Zatiaľ čo on sa pripravoval, aby sa jeho motora závodná film skončil na druhom mieste v Sebringu 12-hodinovom závode, čo-riadi� � Porsche Peter Revson, dediča Revlon kozmetika šťastie.

McQueen nebol sám pri páde na jedinečnej charizmu Le Mans, a celovečernom filme robiť viac nápadité využitie tohto historického prostredia, s jeho celonočné lunapark a kalné svitania, mohol šancu. V roku 1970 tiež obvod stále uvádzal epos Mulsanne rovný, šesť kilometrov verejných komunikáciách neprerušená šikanách neskôr zavedených minimalizovať prvok nebezpečenstvo.

Ale jeho priority sa ukázala ako smrteľná pre bohatstvo filmu [Dorazil v Le Mans strieľať záberov počas samotného závodu, ktorý júna (jeho poisťovňa stlačený svoj plán zúčastniť, čo-riadiť Porsche s Jackie Stewart) a potom zostal na jeho obrovské posádkou veľa originálnych 512S Ferrari, Porsche 917s a Lola T70S a kŕdeľ jazdcov reálneho života, vrátane víťaza Le Mans Derek Bell a Dickie Attwood. Ale no script.

"Nemyslím si, že existuje nejaký závodný jazdec, kto rý vám mohol povedať, prečo sa preteky," povedal. "Ale on by pravdepodobne mohlo ukázať." To sa stalo hlavnou zásadou. Čím viac banálne ľudské emócie by mať žiadne miesto v tomto filme. Prezentované s dostatočnou pravosť, mohla verejnosť nebyť získal.Alebo tak cítil.

Ako výkonný producent, McQueen bol spustený show. Režírovať film najal John Sturges, význačný veterán s ktorým pracoval na The Magnificent Seven a The Great Escape. "Už sme urobili dva filmy dohromady a my sme nemali nič, ale zábavné," povedal Sturges pýtajúcimi na jeho príchode vo Francúzsku. Že by sa zmenilo. Čoskoro únavné na zvrat v rovnováhe moci, a chcú, aby riadny filmu, riaditeľ odišiel.

Keď dostala správy o ich investície ísť hore do výfukového plynu, muži v Hollywoode začal panika.Dovtedy McQueen mal niekoľko scenáristov pracujúci v priľahlých obytných prívesov na okruhu, z ktorých každý sa snaží zlepenie zdanie pr� �behu. "Je nám jedno, ktorý skript urobíte," povedal, že peniaze muži McQueen. "Len sa jeden z nich." Priviedli režiséra kopnutie, Lee Katzin a výkonný stav McQueenov bola odstránená. To ho nezastaví sa snaží šéfom novo prichádzajúci okolo. Keď Katzin požiadal jednu vziať, herec odpovedal: "Počúvaj, kreténi, poviem vám, keď je tu ešte jeden"

Nakoniec sa obraz dostal hotový, tri mesiace po plánovanom dátume augusta k jeho dokončenie. Bolo to tak neskoro, že tak, aby zodpovedali sekvencie zhotovené skôr, boli by museli maľovať opadané lístie zelené.Výroba tiež prevádzkoval 1,5 m £ cez rozpočet: nič moc sa v hollywoodskych podmienkach, ale šťastie vtedy. Posledne priekopa pokúsi vložiť prvky ľudstva do pretekárskeho dráme boli väčšinou zbytočné a film bol kasový katastrofa

Celý príbeh je presvedčivo povedané v Steve McQueen :. Muž a Le Mans , 100-minútový dokument do kín tento víkend.Vyrobený s spolupráca s ženou, ktorá bola jeho manželka v tej dobe, Neile Adams, a ich syn, Chad McQueen, to nie je úplne airbrush preč osobnostné nedostatky, ktoré robili McQueen takú zložitú zákazníka pod tou rýchlo trhanie kombinácia mužnosť a citlivosť a aby náhle oslepujúci úsmev.

mohol si vybrať zlé zápasy. "Ak mám svoje meno tam," hovorí v jednom zo skôr neslýchaných magnetofónové pásky používané v dokumente, "už nemôžu ma končekmi off ako filmová hviezda candy-ass. Musia sa vysporiadať so sebou. "Ale v boji o kreatívnu kontrolu, tam mohol byť len jeden víťaz.

, Bol to nič iné než úspech až do tej miery, Le Mans, 'hovorí jeho osobný asistent. "Všetko, čo sa obrátili k zlatu.S Le Mans, všetko sa obrátil na hovno. "Zlyhanie filmu skončila McQueen sen o kontrole jeho umelecký osud a chuť do rýchlu jazdu sa zdalo, že zmizne s ním.

, Steve bol Icarus, 'ďalšiu zo svojich spoločníci hovorí. "Chcel lietať tak vysoko, aj keď nie celkom pochopiť bod, v ktorom je vosk začne opustiť svoje krídla."

V roku 1980, vo veku 50 rokov zomrel na rakovinu pľúc. To, čo nás opustil, to herec, ktorého mlčanie zvyčajne hovorí hlasnejšie ako jeho slov, je film, ktorý nám nehovorí nič o ľudskom údele, ale robí, prinajmenšom ukazujú, aké to je pretekať niektoré z najviac impozantné pretekárskych vozidiel všetkých čias. Čo nakoniec bolo všetko, čo bolo po ňom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése